Een ode aan Suriname! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anke Seuren - WaarBenJij.nu Een ode aan Suriname! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anke Seuren - WaarBenJij.nu

Een ode aan Suriname!

Door: Anke Seuren

Blijf op de hoogte en volg Anke

02 Mei 2016 | Suriname, Paramaribo

“Every story has an end, but in life every end is just a new beginning”

Morgen avond is het zo ver, dan vlieg ik van Paramaribo naar Belem om vervolgens door te vliegen naar Rio de Janeiro. Deel 2 van het avontuur gaat beginnen. Mijn stagetijd in Suriname zit er op en het is tijd om verder te reizen. Ik heb een ontzettend goede tijd gehad in Suriname, heb genoten van alles om mij heen. Toch heb ik ook veel zin om verder te reizen en om op 11 mei na dik 3 jaar eindelijk weer naar Argentinië terug te gaan en iedereen daar weer te zien!

Suriname, bedankt!

Bedankt Su, voor je mooie feestjes, lekker eten en gezelligheid.
Bedankt Su, voor je prachtige watervallen, hoge bergen en avontuurlijke jungle.
Bedankt Su, voor je gastvrijheid, je mogelijkheden en openheid.
Bedankt Su voor je leuke muziek, prachtige mensen en enthousiaste kinderen.
Bedankt Su voor de zonnestralen, regenbuien en warmte.

Bedankt Su, voor de afgelopen drie maanden.
Bedankt Su, voor alles wat ik van je heb mogen leren.

Bedankt Petuniaschool voor alle mogelijkheden die ik van jullie heb gekregen.
Bedankt juffrouw Elvira, juffrouw Yolanda, voor de lessen die ik van jullie heb mogen overnemen.
Bedankt Yvon, dat ik bij jou heb mogen wonen.
Bedankt Lucas en Mathijs, Onoribolaan one love.
Bedankt Jolien, Anouk, Romy en Leila voor alle gezelligheid.
Bedankt lieve Belgen, ik ga jullie missen.

Bedankt lieve kinderen van de Petuniaschool, ik heb van jullie genoten!

Bedankt SU, je was fantastisch!

Bedankt lieve lezers, next story vanuit Braaaasilll, la la la laaaaaa la laaaaaaaa, la laaaaa!

  • 02 Mei 2016 - 20:22

    Hannie:

    Ontroering,emotie,geweldig Anke.Supertrots op jou!!
    Liefs mams

  • 03 Mei 2016 - 18:56

    Nona:

    ah ank wat een mooi verhaal. Bedankt jij, voor al je mooie verhalen de afgelopen tijd. Ik kijk uit naar de rest van je avonturen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 9355

Voorgaande reizen:

27 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

11 Februari 2016 - 13 Juli 2016

Stage in Suriname en het verdere avontuur.

Landen bezocht: